Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Smart tips

Det är enkelt att göra sin egna buljong och lägga in i frysen.
Andreas gjorde buljongen sist han lagade revben, han kokade upp revben, lök, kryddpeppar, lagerblad och rotsaker.
Sen när allt har kokat klart, lägger man buljongen som blir över i iskuber och lägger in i frysen, smart va? =)
Buljongen silas innan man lägger de i iskuberna.
 
Vi använder buljonen i all matlagning, såser, gryter och dagens middag som jag bloggar om senare. Ha det så bra så länge.