Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Death valley

Nu befinner vi oss mitt i Death Valley cirka 2 timmar från Las Vegas.  Vi kommer övernatta här och dra mot Las Vegas tidigt imorgon. Där kommer vi stanna två dagar innan vi kör mot grand canyon, det ser jag verkligen framemot. 
 
Här kommer lite bilder som jag tagit den senaste tiden. Framför allt i death valley. 
 
Vi hittade en trevlig restaurang mitt i öknen. 
 
 
 
Hehe Där blev jag lite rädd, tänk om man skulle mötas av en giftig orm. :) 
 
 
Vägarna ger vackra vyer
 
 
 
Mitt i öken, där saknas bara hav och 20 grader mindre. Tror vi hade 50 grader I solen Idag,  lite för varmt om man säger så....
 
 
Bild från yosemite, liknande natur fast mer skog och behagligare värme.
 
 
 
 
 
#1 - - Ch:

Fantastiska bilder!! =)

Svar: Åh tack =)
Tess